Creație grafică

Tehnoredactare și prelucrare imagine

Servicii de creație grafică și tehnoredactare

Peste 18 ani de experiență în domeniul creației digitale. Concepție de sigle, tehnoredactări ale ziarelor sau revistelor, machetare de reclame, cataloage, bannere etc. putem face față oricărei provocări oricât de complexe sau stufoase.

Începând din 1998, cu tehnoredactarea paginilor de la ziarul Evenimentul zilei, progresând în timp, prin asumarea cunoștințelor într-un mediu real de lucru (nu teoretic), cu prelucrarea imaginilor, machetarea diferitelor proiecte grafice, concepția acestora (crearea ziarului Monitorul, Ziarul, revistei Afaceri de Succes, s.a.), tehnoredactarea altor ziare și reviste (Știință și tehnică, Psihologia, Dilemateca, Dilema veche - tehnoredactarea și în prezent -, zeci de tone printate de cataloage, afișe, bannere și alte lucrări, putem spune azi că nimic nu-i imposibil și că în acest domeniu oricărui proiect, oricât de complex, îi trebuie doar înțelegerea scopului materialului respectiv, iar restul vine de la sine.

 

Ce concepem / tehnoredactăm / machetăm ?

Sigle

Dacă aveți o firmă care-și dorește o imagine atunci cu siguranță, veți avea nevoie de un logo.

Este primul pas și deși aparent sigla este ceva atît de mic - în comparație să zicem cu un mesh de 200 metri pătrați - ea este cel mai important element grafic din toată istoria firmei dumneavoastră. Chiar și după ce firma nu ar mai exista, acea siglă poate rămâne pe retina celor care au avut contact cu ea. Este elementul care vă definește, elementul în jurul căruia se vor adapta absolut toate materialele următoare.

Evident, o siglă nu are cum fi creată decât de o persoană cu experiență și cunoștințe zdravene în grafică (pentru nu a vă face de râs cu ea), tipar (pentru a cunoaște diferite metode de folosință a acele sigle: print, broderie, tampografie, flexo etc, numărul de culori, pe pozitiv, pe negativ etc, costurile implicate în toate aceste metode de tipar) și un pic de psihologie vizuală (pentru a transmite mesajul dorit corect).

 

Cărți de vizită

Acum că aveți sigla, deși avansul tehnologic pare că ar elimina acest necesar, primul lucru când aveți un nou contact de afaceri, este cu siguranță schimbul de cărți de vizită. Deci cam prima impresie despre firma dumneavoastră este acea carte de vizită. Acel cartonaș care poate impune respect. Sau nu.

Nu credem că materialul din care este realizată (plastic, sticlă etc) și prețul astronomic ar conta, ci chiar dacă este simplă, pe un carton alb, acea grafică și acel finisaj al ei, are puterea de a impresiona în bine sau în rău celui care i-o întindeți.

 

Cataloage / mape / pliante / broșuri

Atunci când doriți să arătați potențialului dumneavoastră client portofoliul de produse sau servicii, cu siguranță aveți nevoie de un catalog sau o broșură, sau măcar un pliant.

Este adevărat că le puteția avea - și le veți avea - pe site, dar la acea întâlnire, cu siguranță mai potrivit este să înmânați un catalog printat, palpabil, mult mai simplu de vizualizat pe loc, oriunde, oricând și foarte repede. Nu toată lumea are timp să stea să caute pe site-uri, nu tuturor le place sau pur și simplu nu au chef și le este mult mai ușor să răsfoiască un catalog sau o broșură.

Acesta va face diferența între a vinde sau nu produsele sau serviciile dumneavoastră.

 

Ziare, reviste, publicații de orice fel

Am machetat, de-a lungul anilor, sute de tone printate de ziare, reviste, cărți, enciclopedii, fluturași, pliante și cam tot ce se poate tipări într-o tipografie. Evenimentul zilei, Curierul Național, Ziarul, Monitorul de București, Brașov, Vaslui, Realitatea Românească, Știință și tehnică, Psihologia, Ez Auto, Ez Euro 2000, Buletin de Europa, Dilema veche (și în prezent), Dilemateca, Movie&Co, Afaceri de Succes, Enciclopedia Istoria Romilor, Rețele de Informare și Asistență ale Uniunii Europene, Ghidul Centrelor Europe Direct România și multe altele.

Suntem capabili de lucru intens, de la a concepe o publicație, a o macheta, a o pregăti de tipar și chiar tipări, rapid, corect și fără surprize. Experiența de peste 18 ani iși spune, cu siguranță, cuvântul.

 

Outdoor & Indoor - Bannere, autocolante, afișe etc.

Fie că aveți nevoie de un banner (cel mai ieftin material de semnalistică sau promovare outdoor), o mașină colantată, un afiș sau o vitrină, se poate face. Spectaculosul depinde doar de dumneavoastră. Noi facem față.

 

Promoționale - Tricouri, pixuri, agende etc.

De la lucruri simple, la lucruri serioase, sau nu. Un logo pe un pix, un tricou funcțional cu sigla sau mesajul dumneavoastră, sau un tricou haios - se face. Reclame, bannere web, print etc Reclama este sufletul comerțului... sau nu. Depinde doar de cine anume va creează acea reclamă. Calitatea aspectului. Lizibilitatea și înțelegerea mesajului de potențialul dvs. client.

Credeți că oricine poate ? Dumneavoastră alegeți.

 

Prelucrare imagine, efecte, montaje etc.

Cum ar arăta un oricare material fără o imagine sau element grafic, ci doar text? Ca o carte (asta-i bine daca-i vorba despre o carte) sau ca o salată (orice altceva).

E adevărat și textul poate fi un element grafic. Dar atunci înseamnă ca există acel element ca imagine.

În majoritatea cazurilor veți avea nevoie de imagini. Și poate nu mereu le aveți făcute de un profesionist. Sau poate că le aveți, dar trebuiesc decupate, tăiate, ajustate la lumină, culoare, contrast, prelucrate pentru tipar sau internet, corectate de mici defecțiuni (sau mari), poate montate între ele cu sau fără efecte, chiar colorarea unora vechi, alb-negru... indiferent de ce și cum, cu siguranță trebuiesc trecute printr-un proces de retușare înainte de folosirea lor în materialul dumneavoastră.

Vă stăm la dispoziție.

 

Cum lucrăm ?

Cel mai simplu - credem noi - este să ne trimiteți o cerere de cotație prin formular. Analizăm proiectul dumneavoastră și vă comunicăm detaliile necesare. Dacă ceva nu este destul de clar, vă sunăm pentru mai multe detalii. Dacă tot nu este destul de clar, venim la dumneavoastră la birou, sau ne intâlnim și stabilim toate detaliile posibile.

Apoi, după caz, vă facem propuneri grafice schițate și vi le trimitem. Aceea care o considerați câștigătoare va machetată până la finalul lucrării. Evident vom avea nevoie de textele dumneavoastră și imaginile respective, după caz.

La final veți primi absolut toate sursele necesare unei viitoare colaborări pe aceeași lucrare, cu oricare altă firmă, noi necondiționănând pe nimeni la a lucra exclusiv cu noi. Este alegerea dumneavoastră pe viitor. Materialele le primiți complet, gata de a fi modificate de oricine, publicate sau tipărite unde și când doriți.

De asemenea, materialele create pentru dumenavoastră, sunt numai ale dumenavoastră.

 

Cum stabilim prețul?

Prețul plătit de dumneavoastră pentru un proiect nu reflectă doar minutele sau lunile de lucru la acesta. Prețul plătit de dumneavoastră este în primul rând investiția noastră în anii de studiu ai acestei meserii, cunoștiințele dobândite și garantarea unei calități a produsului rezultat.

În funcție de complexitate, în funcție de timpul dedicat și a modificărilor cerute, și de asemenea, a calității materialelor pe care ni le furnizați (texte, imagini), va rezulta prețul total al lucrării.

Asta nu înseamnă ca va fi ieftin. Sau scump. Cu siguranță veți fi mulțumit și de preț și de rezultat.

Cu sinceritate,
Adrian Damian 

Am lucrat pentru: